Sunday, December 19, 2010

Berhari Minggu

[Sumbangan Mr.  Google]
Salam semua...
Hari minggu dah ye...
Cepatnya masa berlalu dah hampir nak masuk tahun 2011
Aktiviti hari ni mengemas rumah..
Bekerjasama dengan Cik Suami...
Bukan satu rumah hehehe...
Ikut bahagian, bilik-bilik...
Tak larat sekaligus satu rumah :)
Yang pasti sedang mengemas bilik tempat aku berblog ni hehehe
Sambil tu PC on je...
Curi-curi tulang jap...
Take 5 BW sekejap hehehe...

Lepas nie nak keluar pulak...
Nak cari vest anak dara tu..
Baju sekolah, kasut dah beli awal Disember aritu,
Ada yang tak cukup sebab masa tu belum ada stok..
Anak dara tu dah bising vest tak cari lagi..
Selagi tak beli selagi tulah tanya :)
Takut nanti bukak sekolah tak pakai vest ke sekolah...
Biasalah...takut dengan cikgu walaupun ibu cikgu jugak hehehe

Bila nak beli ni bu...buka sekolah tak lama lagi...
Yelah...jawab aku ringkas...
Sebabnya dari petang semalam lagi tanya hehehe...
Nipun terdengar gak nie...Abah bila nak pegi beli vest...
Tanya kat abahnya pulak hehehe...
Sambil tu nanti bolehlah ibunya tumpang sekaki shopping...
Ibu pun nak ke sekolah gak nanti kan....haha

Oklah...beransur dulu ye...
Nanti Aqilah sound lagi bila nak pegi... :)
InsyaAllah kita bersiaran lagi...
Selamat berhujung minggu...

***Sekejap je masa berlalu kan...tak terasa anak-anak semakin membesar...

11 comments:

honeyvsbee said...

ohhh bee soping semua esok...lg pun nk g sekolah dia esok..alaa nerbersss pikir ank nk masuk darjah 1 nih

sarah-najwan said...

selamatlah yer...akak ni..tg bersawang berhabuk..stress ngan senaman jari ni..awak xbuat senaman jari ek..hehehee..

**senaman jari bukan blog yer..ala tugasan sulit akhir thun tu...

Atika Natasha said...

bgus tuh..bw2 jugak,keje ttap jalan kan..hehe..ust ika pnah gtau dulu,slalu nye anak2 lbih pcaya ckp ckgu drp ckp ckp mak ayah die sndiri,wl0pun mak ayah die p0n ckgu..hehe..ika p0n dulu mcm tu ler..slagi ckgu x ckp betul selagi tu la ika x pecaya yg benda tu btul..hebat nye penangan s0rg cikgu nih kan..=)

Sephi Sephia said...

Salam

Saya selalu terfikir, selaku guru yang sudah berumahtangga, macam akak bahagikan masa antara kerja dan keluarga ketika bukan cuti sekolah.

Tak ada cuti, meski hujung minggu. Sedih.

n.hasleena said...

BEE:selamat shopping bee...akak dulupun gitu...nervous je bila mengenangkan anak kat sekolah...tp dalam 2 hari je perhatikan...pastu bukan main seronok dia dgn kawan2.

KAK SARAH:selamat kak hehehe...

ATIKA:ye ika...budak2 gitulah...cikgu tetap betul :)

SEPHI:membahagikan masa seadanya Sephi...memang agak memenatkan namun InsyaAllah kita dapat menguruskan seadanya... :)

sal said...

selamat mengemas...badan pun berpeluh rasa sihat.

n.hasleena said...

SAL: kemas ala kadar je sal hehehe...buat sikit2 lama2 jadi bukit :)

Solihin Zubir said...

hehe.. tringat plak zaman skolah dlu.. bila nk buka skolah je mesti pegi shopping beli baju2 baru.. smgt nk pi skloah membuak2.. :D

n.hasleena said...

SOLIHIN:camtulah anak akak...balik tadi asyik mencuba je...dia cakap tak sabar2 nak sekolah. Baguslah semangat membuak-buak nak ke sekolah..semangat yang baik :)

Fxysche Nas said...

hihi..ibu yg sweet..
Moge anak2 akak mmbesar mnjd ank yg soleh dan solehah..amiin
='D

n.hasleena said...

NAS: Salam perkenalan Nas...
InsyaAllah harapan semua ibu bapa terhadap anak-anak :)