Monday, November 29, 2010

Nak Buat 'Recent Comments' Kat Blog...Tak Jadilah...

Salam...
Aku mak budak baru belajar (nipun ayat kak sarah :)baru aktif mencuba blogging..
Terima Kasih tak terhingga KAK SARAH NAJWAN :)
Kak Sarah byk membantu saya aktif nie..dan mula rasa seronok, ramai kawan maya jadinya
Info berguna banyak sangat...thanks a lot kepada yg sudi 'follow' ye...
Oh ye...TAJUK KAT ATAS tu hehehe...maklumlah baru berjinak2 nie...serba serbi kurang arif
Aku cuba buat widget 'Recent Comment' (aku amik widget dari blog kak azieazah...terima kasih kak), tu sbb aku takut terlepas pandang komen kawan2...(ada cara lain ke nak tau latest respons kawan2 kita? )
Aku cuba follow secara ikhlas dan akan cuba mengikuti blog kengkawan sume..sbb tu aku tak nak terlepas pandang komen2 kengkawan sume :)
Byknya 'tak terlepas pandang...' hehehe
Ok...MASALAHNYA SEKARANG KAN....tarikh kat 'Recent Comments' tu lewat sehari lah...
Macam mane ye nak buat...



No comments: