Saturday, November 27, 2010

'ANAK-ANAK SERONOK MENGULANGKAJI PELAJARAN'

Salam pertemuan...Hari ini tiba2 ingin buat satu perkongsian tentang pembelajaran anak-anak sekarang.  Maklumlah cuti sekolah telahpun berlalu hampir seminggu.  Apakah pengisian cuti anak-anak kita???  Aku baru ada seorang anak yg bersekolah...Harapan tinggi utk melihat anak aku berjaya...Anak sulung katakan...CUTI SEKOLAH...emmmm sume budak2 hepi.  Takyah belajar ke cuti???  Pada aku inilah yg aku cuba sedaya upaya utk set dalam minda anak aku, CUTI BUKAN BERMAKNA CUTI BELAJAR JUGA...:).  Tapi aku faham yg tak boleh jgk nak pressure anak2 mengadap buku je.  Kenalah ada pengisian lain.  Sbb itu aku tak terasa pulak cuti hehehe...walaupun aku cikgu sbb memenuhi aktiviti cuti anak dara aku.
Pengisian cuti utk anak aku dan juga dengan kerelaan dia adalah:
i.   Swimming Class
ii.  Tuisyen Maths @ KUMON (Tak cuti pun mmg tuisyen )
iii. Tuisyen English @ SMART READER ( Yang nipun sama...tak cuti mmg tuisyen)
iv. Online Tuisyen SCORE A PROGRAMME
v.  MAKAN ANGIN (kita akan plan nnt sbb kena tunggu abah cuti "KATA AKU PADANYA....:)

Namun aku tetap minta persetujuan anak aku sbb dia yang akan melalui pengisian ini.  Alhamdulillah dia setuju dan berminat...
Ooppssss....TAJUK DI ATAS aku tak kupas lagi....

Aku akui takkan asyik nam MENGADAP BUKU JE....mesti bosan anak aku, mgkn juga budak2 sekolah yang lain kan...so, mmg aku dah langgan SCORE A PROGRAMME ni sejak darjah satu lagi (Secara tak langsung aku menjadi ahli ).  Adik-beradik aku yg ada anak turut menggunakan program ni melalui aku.  Sistem ONLINE TUISYEN.  Anak2 belajar through internet dan mengikut silibus terkini.  Mmg menyeronokkan dan kat bawah ni aku kongsi dgn sedikit sebanyak berkenaan program ini...


Apakah Score A Programme™ ? Score A Programme™ adalah satu kaedah pembelajaran output yang interaktif berpandukan sukatan pelajaran kerajaan yang mana telah terbukti berkesan untuk membantu pelajar bersedia menghadapi peperiksaan dan mencapai kecemerlangan A.

Apakah Pembelajaran Output? Pembelajaran Output ialah suatu kaedah pembelajaran yang melatih pelajar mengeluar dan menggunakan segala ilmu yang telah dipelajari di sekolah melalui latihan-latihan yang disediakan di Score A Programme™.


Program ini juga dapat mengatasi masalah2 berikut terhadap anak-anak kita.
  • Merasa beban dan bosan untuk belajar cara konvensional yang hanya menggunakan buku sebagai medium menuntut ilmu;
  • Tiada motivasi untuk menjadi pelajar cemerlang;
  • Tiada minat untuk membaca buku dan membuat buku latihan;
  • Selalu menghabiskan masa di depan komputer dengan chatting, bermain game dan melawat laman-laman web yang tidak berfaedah; juga
  • Tidak mendapat perhatian ibu bapa yang sibuk bekerja.


Yang nie antara ciri-ciri unik Score A Programme yang membuatkan aku TERTARIK....
Kalau kengkawan nak mencuba program ni secara percuma layari  : Score A Programme.
Click ONLINE DEMO
Masukkan ID 82828


Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada kita bersama...

No comments: