Monday, November 22, 2010

Darwisy & Hamster

Hamster tu jauh je...takut kot hehehe

Ntah apalah nak dibuat dgn hamster tu...
First time....sblm ni mgkn kenal tikus...(ntahlah ye kenal ke tidak bujang aku ni kat tikus) tapi dia panggil hamster nie 'tikuih...' hehehe. 
Ni pagi raya haji baru2 nie...kat Kampung Talang, Tg.  Ipoh...punyalah excited.  Naik semput hamster tu di kejekannya.  Tak senang duduk hamster tu.  Hamster nie sepupu aku dr USM balik cuti raya bwk hamster nie.  Tak pernah dapat peganglah katakan, apalagi tak chance hamster ni nak rehat w/pun penat naik bas dari p\Penang hehehe.  Kesiannnn hehehe.  Kejap jolok, ke tepi kejap hamster tu...pastu bukak pulak sangkar nak ambik, aku pulak terjerit hehehe... Yelah, hamster bukannya besar pun.  Buatnya dibaling hamster tu...aduhhhh menyesal hamster tu datang Negeri Sembilan hahaha.  Last2 aku ambik sangkar hamster tu letak atas almari.  Demi nak selamatkan hamster tu hehehe....tapi tak putus asa. Cuba gak mintak kat aku...aku buat tak tau je...pujuk sikit2.  Kalau bagi...emmm...tak taulah aku apa jadi kat hamster tu.  Tapi kesimpulannya hamster tu selamat :)

Tenung lagi...emmm...

No comments: