Thursday, November 25, 2010

Harinya Dah Tiba...SPM Sejarah !

Harinya tiba jua...malam tadi tak boleh nak kata risau yg teramat sgt jiwa dan ragaku :).  Adoiiii.....risau, risau...7.30 aku dah sampai ke sekolah.  Mmg bertugas hari nie..Pukul 8.00 kertas 1 bermula..Pukul 9.00 habis.  Sempat jumpa dgn budak2 aku.  Ada yg bertanya utk kertas 2 pukul 10.00 nanti.  Aku cuba membantu sebaik mgkn dan yg pastinya menambahkan debaran di jiwa aku. Tapi aku tak sempat tggu sampai habis sbb pengasuh ada hal pulak...so, pukul 11 terpaksa balik ambik anak2.  Tapi aku dah SMS kawan aku yg jaga peksa.  Tak senang selagi tak tau SOALAN nya.  Emmmm....mmg ada topik yg dah bincang dan dah ditarget.  Utk soalan struktur ada 4 soalan.  Hanya 1 soalan lari sikit...tapi pada aku still ok dan dapat markah kat soalan KBKK walaupun sikit...but STILL OK & boleh menyumbang markah :) Soalan esei ada 5 soalan, kena jawab 3.  Ada 3 soalan kat situ yg telah ditarget (soalan 5, 8 & 9)...mesti bebudak aku jawab soalan tu...Mmg lari sikit dgn soalan2 trial yg telah dikumpul.  Tapi alhamdulillah ada 3 soalan penyelamat...Mudah2an pelajar2ku dapat menjawab dgn cemerlang.  Jiwa still tak tenang...tgok jam kat rumah.  Kertas 2 habis 12.30...aku dah mesej Syamimi seorang pelajar aku kursus 5PPN2....nak tanya respons..Mcm yg aku jangkakan pilihan soalan yang aku cakap tadi...Cuma satu soalan struktur tu aje yg kurengggg sikit hehehe.  Tapi alhamdulillah dia boleh jawab katanya....Mudah2an pemeriksa bermurah hati dalam pemarkahan...Apapun besabarlah menunggu tahun depan resultnya.  SEMOGA KEJAYAAN MENJADI MILIK ANAK DIDIKKU....AMINNN

No comments: