Wednesday, January 05, 2011

Minggu Yang Sibuk

Salam rakan-rakan blogger
Masa menaip ni mata teramatlah beratnya...
Minggu pertama sekolah
Minggu yang agak sibuk
Penat mental dan sekaligus fizikal pun keletihan
Hari ni pun balik pukul 5.00 petang
Walaupun cikgu, balik dah sama macam keje pejabat huhu

Tak berkesempatan untuk BW
Menjengah rakan-rakan semua
InsyaAllah akan mencuri ruang bila kelapangan
Rindu nak baca entry rakan-rakan semua...

Biasanya stayback kat sekolah menyiapkan kerja-kerja
Sebab bila dah balik keletihan je...
Jadi bawak keje balik rumah kadang-kadang tak terbuat
Beberapa hari ni memang balik petang
Lepas tu baru ambik anak-anak dari rumah pengasuh
Sampai rumah...aduhhhh keletihan...
Kadang-kadang sambil duduk boleh terlelap hehehe 


Adoiiii....beratnya lah mata...
Mengundur diri dulu ye
InsyaAllah bertemu lagi di alam maya...

***Rindunya nak BW dan baca entry...namun apakan daya, mata tak terdaya huhuhu...

10 comments:

Yan said...

Semoga tidur dgn lena..

~ yus ~ said...

Faham situasi Leena. Saya sendiri kepenatan. Sempat lelap sekejap, tu masih ada kudrat nak BW..hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Selamat mulakan tugas !



2 hari lepas pun saya kepenatan uruskan anak2..

Seorang guru lagilah penat ! Yang penting kesihatan diutamakan.

sal said...

semoga dPt menyelesaikan urusan dengan baik dan mengikut perancangan

sarah-najwan said...

kita serupaaaaa......penat weh..

akak catat rekod..semlm baru buka fb..hahahhaa

azieazah said...

Nak pulihkan balik rutin dan jadual memang ambil masa.

Takpa, take your time.

anyss said...

Salam,
Awal tahun memang mcm tu...banyak benda nak kena atur balik jadual...

Jom join;
Kontes Cerita Paling Lawak sedunia

sarah-najwan said...

xde ilmu apa2..cuma menten satu n3 utk satu hari je..

try buat gtu deh...tapi jgn paksa diri..berblog kdg2 boleh reles tensen..hehee

nza said...

salam.
minggu pertama mmg waktu kritikal....

n.hasleena said...

KAK YAN: Lena kak yan bila dalam kepenatan :)

YUS: yelah yus...penat sangat :) tapi tak larat nak BW...

AZRINA:minggu awal kan...penatlah sikit :)

KAK SAL:InsyaAllah....terima kasih :)

IBU SARAH:akak hebat...sentiasa dengan entry baru :)

KAK AZIE:InsyaAllah...tq kak.

ANYSS:betul tu...kena manage masa balik...

NZA:emmm...setuju :)