Saturday, February 12, 2011

Masihkah Kau Ingat...

Salam rakan-rakan blogger semua...
Masihkah kau ingat diriku ini hehehe
Harap2 tak lupa huhuhu

Lama betul tak menjenguk blog nie
Apatah lagi blog rakan2 sekalian...
Kemaafan juga dipinta ye
Rasa bz je bila dah buka sekolah nie
Bukannya apa balik sekolah menjelang petang
Menjelang malam mata pun dah mengantuk

Malam nie tetiba rasa rindu pulakkkk hehehe
Sebenarnya rasa tak sihat jugak nie
Dengan selsemanya, sakit kepala...
Nak BW mcm tak larat je..
Adussss...
Bergilir2 dalam rumah tak sihat
Biasalah...kalau sorang dah mula tak sihat
Mesti rotate lah tu nanti :)

Pagi tadi ke sekolah
Ada bengkel teknik menjawab soalan
Untuk pelajar2 tingkatan 5 2011
Dengan suara serak-serak basah hehehe
Membuat lontaran suara jugak kat students...
Semoga pelajar-pelajarku semakin berkeyakinan untuk menduduki peperiksaan SPM 2011 yang bakal menjelang

Berundur dulu ye...
Ada rezeki, panjang umur dapatlah bersiaran lagi
Dunia blog memang indah sebenarnya
Perkongsian dengan rakan-rakan maya

***Walaupun semakin jarang bersiaran tetapi di hati tetap tidak lupa rakan-rakan mayaku sekalian...:)

8 comments:

Yan said...

Semuga cepat ok.. Dan memeriahkan dunia blog..

Pn Kartini said...

Salam my dear:)

Moga cepat sembuh yaa..:)
Woow,..syabas!!!dah mula beri teknik menjawab di awal2 tahun nii...bersemangat gituu...Tahniah:)

Noor Hasleena said...

Kak Yan: Tq kak...musim agaknya..bergilir2 :)

Sis Tinie: Tq kak...cikgu je lebih bersemangat hehehe...lagipun kak, takwim mmg dah ditetapkan bengkel2 utk semua subjek...

sarah-najwan said...

xpe leena
ada masa jengahlah..
akak pom bizi tapi mmg waktu keje pon..tenet on je..hehe

pe lagi tgn pun gatal2 nk berjalan2..

~ yus ~ said...

rindu juga dengan leena. Sekali sekala update dan menjengahlah ye..

sal said...

bz mybbkn kekurangan masa bersiaran..moga urusan harian dpt diselesaikan dengan mudah..

n.hasleena said...

IBU SARAH:hehehe...tak secekap akaklah saya nie :)

YUS:InsyaAllah yus...

KAK SAL:InsyaAllah kak sal..tq :)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Leena,

Bila mood dah datang dan dapat adjust kan masa, jalanlah macam biasa.